Gravitan Targówek

Warszawa, ul. Malborska 39

CityFit Rondo ONZ

Warszawa, ul. Twarda 18


 

08:00 – Speedball Fitness
09:00 – Sztangi / pump
Gravitan Targówek

 

17:00 – Sztangi / pump
18:00 – City Sexy Woman
19:00 – Powrót do formy

Cityfit Rondo ONZ

 

SPEEDBALLSM FITNESS to trening łączący dużą dawkę energii, fitnessu i zabawy. Obejmuje płynne układy prostych ruchów, bazujących na zasadach treningu funkcjonalnego, tradycyjnego treningu z piłką lekarską oraz technik bokserskich z ograniczoną do minimum choreografii. Jest to fantastyczny program zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Celem zajęć jest poprawa wytrzymałości sercowo-naczyniowej oraz siłowej, przy równoczesnym usprawnieniu i wzmocnieniu całego ciała. Ważną rolę odgrywa także stabilizacja i wzmocnienie centrum ciała – mięśni brzucha. Ćwiczenia wykonuje się z piłka lekarską o wadze 1-3 kg, która efektywnie wpływa na rzeźbę całego ciała. Wykonywane we wszystkich płaszczyznach sekwencje ruchów do energetycznej muzyki angażują nie tylko ciało, ale pobudzają umysł. THINK.MOVE.BE.

SZTANGI / PUMP – jest to odbywający się w rytm muzyki doskonały trening siłowo – wytrzymałościowy, który powinien stanowić dla ciebie wyzwanie, ale przynosić doskonałe i szybkie rezultaty.
Zajęcia te znakomicie nadają się zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Zajęcia są proste, można je w łatwy sposób rozpocząć i natychmiast zobaczyć oczekiwane rezultaty.

CITY SEXY WOMAN – Brzuch i pośladki to trening angażujący mięśnie brzucha, pośladki i uda. Został stworzony z myślą o kobietach. Bez względu na poziom zaawansowania! Są to zajęcia wzmacniające i ujędrniające najbardziej traumatyczne partie ciała. Główny akcent jest kładziony na brzuch i pośladki. Podczas treningu angażujemy również mięśnie ud, ale nie musisz bać się zwiększenia ich obwodu, ponieważ ćwiczenia, oraz obciążenia zostały dobrane w odpowiedni sposób. Dzięki regularnym ćwiczeniom możesz nie tylko mieć węższą talię, jędrne pośladki i smukłe nogi, ale też wypracować mięśnie i zmniejszyć poziom tkanki tłuszczowej w tych partiach ciała. Intensywna praca nad jedną partią ciała, krótkie przerwy i dobrze dobrane obciążenie do danej partii ciała są kluczem do osiągnięcia Twojego celu!

POWRÓT DO FORMY – zajęcia dla osób wracających do formy po przerwie lub zaczynających treningi. Nauka techniki podstawowych ćwiczeń wzmacniających. Duży nacisk na poprawne ustawienie ciała, na naukę czucia ciała.