🔷️NIE ILOŚĆ, ALE JAKOŚĆ MA ZNACZENIE!🔷️

🔹️Aktywność fizyczna, czy to w klubie fitness na zajęciach grupowych lub z trenerem, czy to w domu, ma przynosić korzyści zdrowotne. Nie może sprawiać bólu lub pogłębiać jakichkolwiek dolegliwości.
➡️Jak często Ci się zdarza, że chcąc wykonać jakieś ćwiczenie do końca, gubisz poprawną technikę? 🤔 Robisz byle zrobić określoną liczbę powtórzeń lub w określonym czasie albo podnieść rekordowy ciężar?⬅️
🔹️Takie postępowanie jest bardzo złe, może prowadzić do poważnych kontuzji 😓 Lepiej zrobić mniej powtórzeń z dobrą techniką niż kilka więcej ze złą. O urazy naprawdę nie jest wcale tak ciężko. A ucząc swoje ciało poprawnej techniki będziesz osiągać lepsze efekty, czy to wizualne czy siłowe😀
🔹️Zwracaj uwagę na poprawne wykonanie każdego ćwiczenia, na odpowiednie ustawienie wszystkich segmentów ciała. To, że ćwiczysz np. biceps nie oznacza, że możesz stać z byle jak ustawionymi stopami, kolanami, biodrami i rozluźnionym brzuchem.
🔹️Poprawne ustawienie ciała wpływa również na odpowiednią pracę poszczególnych mięśni. Czasem nieznaczne przesunięcie jakiejś części ciała spowoduje, że mięsień, który chcemy wyćwiczyć nie może pracować odpowiednio. Na przykładzie będzie łatwiej – chcesz mieć piękne pośladki, a wykonując przysiad nie masz ustabilizowanego odcinka lędźwiowego kręgosłupa – taka pozycja zaburza pracę mm pośladkowych i choćbyś robił/a 10000 przysiadów dziennie nie zrobisz tym ładnej pupy, a w dodatku nabawisz się bólu kręgosłupa. To się tyczy każdego ćwiczenia.
🔹️Nie jesteś pewna/y techniki ćwiczeń? Zapytaj trenera na siłowni, napisz do mnie, podejdź do mnie w klubie i zapytaj, chętnie pomogę😊