Sinnet Club

Warszawa, ul. Gołkowska 2

Fitness Club FitSens

Konstancin, al. Woj. Pol. 3


 

09:30 – Speedball Fitness
Sinnet Club

18:00 – Interval Training
19:00 – Stalowe pośladki i brzuch
Fitness Club Fitsens

 

SPEEDBALLSM FITNESS to trening łączący dużą dawkę energii, fitnessu i zabawy. Obejmuje płynne układy prostych ruchów, bazujących na zasadach treningu funkcjonalnego, tradycyjnego treningu z piłką lekarską oraz technik bokserskich z ograniczoną do minimum choreografii. Jest to fantastyczny program zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Celem zajęć jest poprawa wytrzymałości sercowo-naczyniowej oraz siłowej, przy równoczesnym usprawnieniu i wzmocnieniu całego ciała. Ważną rolę odgrywa także stabilizacja i wzmocnienie centrum ciała – mięśni brzucha. Ćwiczenia wykonuje się z piłka lekarską o wadze 1-3 kg, która efektywnie wpływa na rzeźbę całego ciała. Wykonywane we wszystkich płaszczyznach sekwencje ruchów do energetycznej muzyki angażują nie tylko ciało, ale pobudzają umysł. THINK.MOVE.BE.

INTERVAL TRAINING – trening interwałowy o wysokiej intensywności angażujący wszystkie partie ciała z uwzględnieniem ćwiczeń cardio.

STALOWE POŚLADKI I BRZUCH – trening wzmacniający angażujący głównie mięśnie pośladkowe oraz mięśnie core, brzuch, plecy, mięśnie głębokie. Nauka odpowiedniego czucia mięśniowego w wybranych partiach.