Dzień dobry we wtorek 🙃 trochę dziś ponuro za oknem, ale dobry trening zawsze poprawia humor 😁 mam dziś dla Was kolejną propozycję na wylanie potu i wzmocnienie całego ciała 😁 ten filmik będzie nieco inny niż poprzednie – mianowicie w końcu się przełamałam i do Was przemówiłam 😅 niby nic takiego, przecież mówię do ludzi na sali od prawie 20 lat 🙈 poza tym Was nie widać, ale jednak było to dla mnie wyzwanie i wyjście ze swojej strefy komfortu 😊 przecież wiadomo, że w strefie komfortu nic nie rośnie 😃 jestem z siebie dumna 😊 dajcie znać jak mi poszło 😅

A teraz przejdźmy do rzeczy 💪
👉 wykonaj po 10-20 powtórzeń każdego ćwiczenia, albo ćwicz w określonym czasie, np. 45-60 sek 🔥
👉 stosuj się do techniki ćwiczeń, o której mówię
👉 przygotuj sobie wodę, albo zapisz film na później
👉 zrób rozgrzewkę przed treningiem właściwym

⓵ przysiad
⓶ wykroki naprzemianstronne
⓷ przysiad + zejście do podporu
⓸ mountainclimbers = wysoka deska i kolana do brzucha naprzemianstronnie

POWODZENIA!

Jeśli potrzebujesz POMOCY w treningach lub brakuje Ci MOTYWACJI, którą może zapewnić Ci TRENER stojący nad Twoją głową to pisz śmiało 😁 dojeżdżam również do domu, a dużo miejsca nie potrzeba na ćwiczenia.